K Ä R L E K E N S M A T A D O R E R




skolan har rullat på som vanligt idag,
från 08:15 till 15:00. På lunchrasten gick vi till "strömmtrappan" vid prolympia och pluggade matte i solskenet. skönt! Träffade också på min underbara dennis som jag saknar som fan. Och sen kan jag tillägga att jag verkligen älskar allt med kunskapsgymnasiet. folket, lärarna, föreläsningarna, basgruppen, lars haha. så jäkla bra helt enkelt. och är så fruktansvärt glad att jag valde rätt. Visst mkt plugg osv, men det är faktiskt helt ok just nu. Idag var vi brudar extra duktiga också, vi var med på ett gympapass på friskis&svettis. jobbigt men kul, ska bli en rutin nu. tre dagar i veckan! puss
pics: sanna.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hihi som du fkts äger!<3

2010-09-02 @ 21:40:15
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/
Postat av: OLIVIA

ta booooort bilderna faaaan dej uew

2010-09-03 @ 18:42:59
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0