Whathappensinsmedbystaysinsmedby


en pic från i våras på linkan, dennisen och moi från sannas kamera!
I fredags stack jag in till stan hem till dennis vän måns,
där va även Linus Alex och dennis(: sen kom också jennifer. de va chill! ja drog hem vid typ halv 12 tror ja? Igår hann jag och mami med en snabbis på stan, köpte en beige silkesskjorta på Åhlens och massa godis på bästa hemmakväll. Sen vid 4 hämtade vi upp lojsan och åkte till Smedby. va barnvakter åt sysslingen Felipe hela kvällen/natten, gick dyng bra. va en pest o få ungen o äta! vet inte hur många sett vi försökte med. haha, natta'n vid halv 9 sådär. kolla på sorority row och så somnade vi typ halv 3. Väcktes halv 5 av Felipe som tände i vårat rum och sprang iväg.. hahaha, yvve kom o hämta oss runt halv 12. Nu ska jag RÅplugga religion i några timmar, även lite franska verb..

kmr förhoppningsvis bilder från i fredags om dennisen skickar mig några.
och bilder från igår kommer väl senare idag hoppas ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0