ONLY TIME WILL TELL

Tror ingen orkade läsa om min tråk-söndag i förra inlägget, Tänkte underhålla er med ett gäng bilder från igår istället.

Vi skulle laga mat, slutade med att jag och Nils fick göra allting..

Det fanns en massor av småprylar hemma hos Nils, jag fann denna "lergök" det var dock ingen gök..

Kycklingwooken blev en besvikelse, men vi hade det trevligt ändå..

Fastnade sedan framför deadrising, måste säga att tvspel kan vara det bästa som finns, ska ta o köpa mig ett Xbox360..



Sen blev det filmmys, the descent2, Nils var tung och ettan var mycket bättre...

Det blev dans till den svenska björnstammen, familjen och The kooks..

Klockan 02.00 bar det av hemmåt, Therese's moschino bälte är farligt snyggt...

avslutade kvällen med en liten kvällspromenix i dimman, kallt som f*n...


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: hehe, jaa ;) men vi bestämmer imorn då, ringer eller smsar! :D

2010-10-10 @ 17:14:27
URL: http://twoisbetterthanone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0