Jag delar med mig av min extremt händelserika söndag

har suttit iförd mjukisbyxor, ikeatofflor och pekingspel tischan hela dagen. Känner mig sådär skabbig som man alltid känner sig på morgonen efter en lång gårdag. Min morgon bestod endast av läsning i min sköna säng. Anne Frank's dagbok, fast på engelska. Så oerhört långtråkig så det smäller om det, när jag äntligen hade kommit till den femtionde sidan orkade jag inte mer. Det blev en snabb frukost och sedan en sista koll på estetuppgiften som jag nu har skrivit ut. Blev tillslut 1½A4. Har precis ätit helstekt fransyska med klyftpotatis och en god sås jag inte vet namnet på. Min mamma gör den godaste maten förstår ni, Jag åt som ett djur. Nu tjatar hon på mig att jag ska gå ut i kylan o "få in frisk luft i lungorna" typiskt mammor. Alltid ska det vara något. Meen nu snart ska jag och Lovisa mård dra oss in till staden för ett Pulspass på friskis. skönt att få träna lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0