A HELL OF A RIDE

blev en trevlig kväll igår när släkten va här för att fira mig, olivia och freddie. fick lite grejs och även en stockholmsresa i två dagar från päronen, då blev jag glader! åkte in till sanna idag vid 3 tiden, vi åkte till staden och köpte lite behövligheter och så tog vi en mysig "plugg-fika" på espresso house. Olivia joina efter ett tag, snacka lite skit tills klockan hunnit bliva 18:30, då tog vi spårvagnen till haga och väntade med olivia på felix sen vidare hem till sanna o kolla på last song. Blev "a hell of a ride" till bussen senare, och sanna kubbade med cykeln till bussen.. jag hann!! har kollat på bästa Indiana jones sedan jag kom hem. imorgon blir det troligen SAW3D puss! (och bilder kommer senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0