RELIGIONSKUNSKAP A&B







Sannas bilder från idag. pic1 måns Isaksson pic2olivia&sanna pic3olivia&jag på matten pic4måns wahlgren pic5sanna&nils pic6min fina pojke pic7Söthannah pic8snyggmysan&snyggtilda
Dagen har bestått av minnestund med många tårar, basgrupp med ny kille i klassen, matte med potenser och fika på espresso house (as usual) blev en lång fika i ca fem timmar tsm med nils, sanna, dennis och måns. Senare kom även Hannah, Tilda och mysan. Vi skulle egentligen råplugga religion till provet imorgon, men kom ingen vart så jag hannah och tilda tog bussen hem. Nu har jag förstått NÄSTAN allt inom buddhismen, har knappt börjat på hindu än. Fick nyss reda på att vi bara skall kunna gämföra religionerna med varandra?
btw: ska man sova eller ska man stanna uppe o plugga så man klarar provet imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0