svar på fråga

Fick en fråga om hur jag får min lugg så platt, igen! hahha brukar få den frågan rätt ofta och jag kan säga att första månaderna kanske till och mer året så kan den typ strejka och inte alls vilja ligga på rätt plats, oftast som du skrev att den står ut när man plattat den. Men som sagt förut så har jag haft lugg i nästan 3 år snart och den har liksom blivit bättre för varje år. haha! plattar ju den varje dag liksom, och mitt hårfäste har typ blivit gjort för att ha lugg. kommer därför inte ta bort den på ett jävla bra tag! Ett tips för dig är väl att kamma fram luggen dirr efter du duschat och köpa en miniplattång! sjukt bra. Jag brukar inte spraya luggen med något, ibland kan det hända. Den ligger liksom på plats endå! haha


Kommentarer
Postat av: sophia

jo för tusan snygging! ditt hår är klockrent.

2010-11-06 @ 17:10:57
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/
Postat av: anna

hur många syskon har du? , jätte fin blogg :D

2010-11-07 @ 15:35:06
Postat av: mättttiiii

måste bara fråga dgig.närdu plattar pullhåret. hur får du det att inte sticka ut så mycket? mitt gör det (som du vet)även om jag plattar. har klippt bortde kluvna topparna men de blir bara risit där nere ändå.. har du några förslag på hur jag ska platta pullhåret och hur jag ska få det att inte bli risigt??? // en med bad pussy hairday

2010-11-08 @ 16:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0