Sjukling





lite pics från kvällen/natten.
fifan vilket jävla partty de blev i lördags! har inte kunnat vara inne på datorn dock pga att jag åkt på ngn jävla influensa. Var tydligen ute en del i lördags, de va minusgrader ute då. Igår vaknade jag halv 10 med vidrigaste huvudverken, kändes ärligt talat som om huvet skulle sprängas. Tog en dusch trodde det skulle bli bättre men icke. När Dennisen och Hampus hade vaknat fick ja feber, åkte dock in till staden ändå för att plugga med sanna. Gick åt helvete, febern slog till ordentligt. orkade knappt röra mig så mamma fick komma o hämta mig. Har inte mått såhär dåligt på år och dagar, kom hem vid 17:30 och somnade i min sköna säng. vaknade 21.00 med den där äckliga huvudverken, sjukt ont i halsen, täppt i näsan och ömm i hela kroppen. idag mår jag lite bättre iallafall, får se om jag orkar dra mig till skolan imorgon. har ju trotts allt stuidedag idag, och den första studiedagen jag faktiskt pluggar på. Samhällskunskapsprov imorgon, döda mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0