DRAMATISKT


ta mig tillbaka.
känns så underbart skönt att samhällskunskapsprovet
är över och att jag klarade alla G-frågor. Dock inga VG-frågor så jag kmr behöva göra en skriftlig kompletering. Fast fan va svårt det va, så jäkla mycket vi skulle kunna! blandade ihop hela skiten. Nu har jag en del kvar att göra, plugget tar liksom aldrig slut på kunskap. Jag skulle skrika av glädje om vi fick bara EN vecka utan plugg. Nu sitter jag och skriver läsloggar från svenska och engelska böckerna. När jag är klar med dom har den här veckan rasat förbi och nästa vecka har jag inlämning av franska helvetet och då borde jag även börja på "uppdraget" som är så jävla dramatiskt.. fuck


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara säga att du är så fasligt fin. Det går ju inte bli mycket finare faktiskt. Keep going girl. Jag älskar din blogg!!

2010-11-10 @ 16:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0