1:6 JAMAICA






Sannas bilder från dagen då!
temadagen va inte så ovärd som jag trodde
den skulle vara. haha fan kul ju! gick runt med mjukisbyxor och flip flop hela förmiddagen. Soft som fan måste jag säga! heh. slutade 11 skulle jag tro, gick o käka på donken med massor. Sen tog vi bussen hem som för övrigt var äckligt jävla full av snoriga dagisbarn som luktade riskaka. så alla fick stå upp ända från resecentrum.. Nu ska jag börja på uppdraget och sen skriva klart min franska som jag MÅSTE ha feedback på imorgon. pösss


Kommentarer
Postat av: Kajsa - En feskardotter i mode

Gooa bilder =)

Sv: Joo allt är bra med mig =)

Va gör du ?

2010-11-17 @ 14:11:46
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0