Carolina svarar


ejlien you know who
: hur länge har du och dennis vart tsm ? ni verkar jättesöta :) svar: vi har varit tsm i 2 månader den 5 juni, tack (:

***: vilka är dina favoritskor? :D
bild? kram på en super blogg!!!! <3

svar: Hehe det måste vara mina svarta kilklackar eller mina svarta converse. antar att du vet hur ett par svarta converse ser ut ;) tack så mkt !!

Anonym: Oskuld?:)

svar: nog bara du som bryr dig .. (:

Pika: hur träffade du din kille dennis? :))
svar: vi träffades på haga/kunskap festen, hade snackat liite innan på msn och så och sen när vi träffades blev jag helt till mig eftersom att jag inte visste att han skulle vara där :d

Emma Isaksson: hej carolina! vad ska du göra i sommar? jag ska till grekland, ska du åka utomlands? vart i sånt fall? kram
svar: hej emma (;  grekland verkar jätte fint,kul! Jag har massor planerat, ska ju till portugal med lovisa och sen ska jag fira midsommar med josefine på getterö och självklart ska ja bada och sola extremt mkt!

Azta: Hej! Vad gullig du är! :D Riktig cool header! :D Jag undrar hur du kommer att klä dig i sommar.
Kram.
svar: ååh tack! du är gullig :D jag kommer köra mycket på shorts, klänningar, vitt och gärna transparent tsm med massor av smycken (a)

FRIDA: hejhej! här kommer ett par frågor (:
vad gör du helst en regnig och tråkig dag?
Jag sitter nog framför datorn om jag inte ringer en kompis och har en filmkväll med massa snax (;
har du kille? vad heter han?
ja det har jag, han heter dennis hull (:
vilket ämne i skolan tycker du bäst om?
jag älskar svenska, älskar o skriva! fast de estetiska ämena är också sjukt roliga
är du helsvensk?
nej det är jag verkligen inte är 50% kroat, 25%finsk och ynka 25%svensk. men känner mig mer svensk än kroat faktiskt. 

Anonym: vilket gymnasium har du valt? :)
svar: Jag har valt kunskap-samhäll, hoppas jag kommer in annars är andrahandsvalet haga-samhäll :)

Hasse Aro: vet du vem det var som kasta? kramar från Hasse Aro
nej, tyvärr inte lovisa.. :')

anonym (
loco?!): är det sant att du har varit i ryssland som millitär?
svar: nej verkligen inte, vart har du hört det?

little anonymus (loco?!): hur mådde du igår?
svar: igår mådde jag bra lovisa, men var hemma endåå dvd :)

Anonym: hur många besökare har du ? :)
svar: beror på hur mkt jag uppdaterar ju, men varierar från 73 - 120 om dagen ungefär. 

Anonym:
1. sommarens plagg?
shorts, slappt linne, transparent, smycken.
2. favoritblogg? colorelle.se m.fl
3. drömsemester? ALGARVE portugal. hehe nej men har ju drömmen om paris liksom
4. kissie/kenza? Kenza, det enda kissie gör är att provosera..
5. "i am the rumour"? dvd (;  men taget från låten "the rumour" med youmeatsix.

blev några stycken iallafall ! bra där .

 


Kommentarer
Postat av: loco

haha du skulle ju inte skriva att det va jag :'(

2010-05-25 @ 15:23:32
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0