svenska hollywoodfruar


maria montazami. haha! :')

måndag igen, fast går bara i skolan till torsdag. det är ju långfredag! skolan va väl helt ok idag, hade ingen bild så slutade halv 3 ist, då tog jag spånkan till resecentrum och mötte dennis. så tog vi bussen hem till mig. kolla film och mystee hih. han tog halv 9 bussen hem. så kolla ja SHF, haha typ bäst? Nu ska´jag nog sova för jag är trött, något enormt.. pussar

tisdag - gymma.
onsdag - plugga med sanna på E.H
torsdag - softa..
fredag - heeelg, emmas födelsedag, brudarna
lördag - ?
söndag - träna/plugga


Kommentarer
Postat av: myelise

bääääästa <3<3<3

2010-03-29 @ 23:05:37
URL: http://stylewithelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0