Im gonna miss you


franskagänget: Björn Sanna bästaAnisia Mathilda Affe och jag. kärlek


kom som 7d2 - blev 8d2 - slutade som 9d2

3 helt jävla underbara år med världens bästa klass. Det här kommer bli svårt, extremt svårt. Kommer inte kunna tänka på alla minnen vi har tillsammans, dom är för fina. Jag kommer börja gråta varenda gång jag tänker på er. Uuusch va jobbigt det här med att splittras är. . Skulle faktiskt göra vad som helst för att få stanna ett år till på enebyskolan med d2 jag vill inte börja på kunskap. Inte än, inte nu. Får se hur jag tänker i augusti när jag vandrar till första dagen på kunskapsgymnasiet. Kommer kännas.. skumt. 9d2 i mitt hjärta, ni är bäst.

sannas bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0