If you think that you been down the same road





Mina inköp från Portugal, älskar ringarna!
Vi stack till Viktor igår, där Nisse och Tobbe också va :) blev chips, choklad och film -the last house on the left. Fredrik hämtade oss vid halv 2. Hemma hos lojsan kolla vi på torsk på tallinn, käkade mariekex och åt päronsplitt-glass. muums. Vi gick hem vid 1 tiden och sen dess har jag bara slappat och läst Elsas mode (a) Nu ska jag fixa mig får se vad man hittar på ikväll. Imorgon eftermiddag åker vi till Getterö, utan josefine :( kommer antagligen hem på lördagen. puss


Kommentarer
Postat av: frida

riktigt fint alltihop! :D

2010-08-03 @ 22:42:33
URL: http://fridaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0