Stop crying your heart out .


fick bli en bild från i tisdags ifrån Västervik, med våra homies från Linköping!
Idag har jag varit på stan med min Dennis och Amanda, vi kollade runt lite och käkade på chicken kebab (vilket var en evighet sedan man gjorde). mumsigt! de va kuul o träffa henne (a) och Dennis med för den delen, saknar honom för mycket. Nu har jag precis ätit majs, kyckling och mammas enormt goda kålsallad. och så har jag precis snackat med Jesper på telen som vi träffade i västervik. haha vilken lirare...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var kul att träffa dig också! :D du är godkänd ;) haha, hoppas du får en trevlig resa nu! och så får du komma hit lite oftare! :>

2010-07-29 @ 23:23:03
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: myelise

haha den blonda killen är lite smålik matte fan :D

2010-07-31 @ 19:08:06
URL: http://stylewithelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0