your my wonderwall


sitter och gör ingenting, det har jag gjort hela morgonen. Suttit vid en varm brasa med datorn i högsta hugg! musik, åh musik. fy vad jag älskar musik. just nu spelas Oasis underbara klassiker wonderwall på högsta volym och jag njuter. Alldeles snart ska jag sminka mig lite, sedan bär det av till staden igen. Jag hade nämligen fått fel dag då mina slingor skulle i, det var idag klockan 17.00 och inte igår. Så dit ska jag idag och bli blondare, kanske hinner med en kort runda på stan. ska fixa med lite grejs till bla ikväll och till imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din grymt snygga väska? :o

2010-12-21 @ 21:09:22
Postat av: sanna

MENSLUTA LÄGGA IN DEN DÄR FÖRBANNADE BILDEN DUVET ATT JAG INTE GILLARDEN ): inte snällt

2010-12-21 @ 23:50:38
URL: http://echelon.webblogg.se/
Postat av: kkbaby

tack, kryakrya du med! :-*

2010-12-22 @ 13:33:00
URL: http://kajsakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0