When i was 23 and you were 25


mycket snö idag ni. Jag, sanna och olivia tog oss en sväng ner till strömmen. sannas bilder
igår satt jag instängd och nergosad i min säng hela
eftermiddagen med religionsboken i högsta hugg, kan i princip ALLT inom islam, kristendom och judendom. Dock kom det bara 1X2 frågor på provet typ, OVÄRT o plugga så mkt. Provet gick bra iallafall, slutade vid 12. Handlade lite julklappar med sanna&olivia, och träffade min dennis vid 4, gick ytterligare en runda på stan. Jag köpte en nyårsklänning, äntligen. Från ginatricot faktiskt hah! men den va fin. nu ska jag göra klart min powerpoint till engelskan, redovisning på torsdag TJAAA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0