DEJA VU


får bli en mycket fin bild på duran duran, sitter nämligen och lyssnar på deras klassiker ordinary world just nu.
gårkvällen/natten var helt jävla sjuk!
nu ska ja berätta.. kvällen började med fix&korv m bröd hos lovisa med olivia. mums vid 6 kom mami och skjutsade in oss till djäkne, där vi mötte nils&adrian en snabbis och sedan vidare till förfesten hos lisa. Tack för vi fick komma! vid 10 (tror ja) gick jag lovisa, tessi, olivia, cassie, felix&elis hem till honom. hade det trevligt och drack lite granna. Försökte förgäves ringa taxi när alla var upptagna (en onsdag?) så vi fick ta spånkan till borgen ist. gick lika bra det, dock svinigt jävla kallt. kom dit vid 11? skönt att inte behöva köa så länge iaf. sjukligt mkt trevligt/härligt folk, och jävligt kul måste jag säga! även om jag var en aning galen så mådde jag bra. haha tilda&jag var glödheta på dansgolvet. sinnes! drog hem vid 2 skulle jag tro. loco följde med oss hem och sov kvar, somnade runt 3? haha hade inte koll på klockan igår alltså..

Kommentarer
Postat av: cassie

<3

så gaalet bra kväll!

2010-12-23 @ 16:57:02
URL: http://caassandrakaarlssonvm.blogg.se/
Postat av: Nirmela

Svar: tack Carro, vad glad jag blir! Du med ska du veta! :)

2010-12-23 @ 19:59:19
URL: http://lostinstereo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0