sex, drugs and rock n'roll


julkänslan har kommit, äntligen.. trodde aldrig den skulle göra det.
har hunnit med en stanrunda med sanna&olivia, träffade även på tilda&mysan som hängde med en sväng. köpte sk sista-minuten-klappar till olivia&mamma och så fyndade jag två blusar från myrorna för en hundralapp. Sedan var det något som fick mig att få tårar i ögonen, glädjetårar faktiskt. Det gjorde min dag, ni får se vid jul vad det var som fick mig bli så otroligt glad. spännande? när vi sedan kom hem fick jag och olivia ngn slags kultnoja och bad pappa hämta ner alla sina vinylskivor. Blev alltså en kväll fylld av en massa kultmusik som the ramones, sex pistols, rolling stones, kraftverk, creedance, ultravox, animals och mååånga fler. älskar sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0