när ni hade matteprov, sov vi


vackra siri och jag poväg till staden i piskande snöyra..
måste faktiskt medge att det är lite kul det här med att vi på kunskap slutade redan i fredags, medan alla de andra skolorna varit tvugna att vakna klockan 6 eller 7 på morgonen har vi kunnat ligga kvar till 11. underbart!

Gårdagen var helt awesome, mina tjejer var här och vi firade lojsan, dansade, åt tårta, åt pizza, drack fina grejer, käka massor med gottit och rev sönder mina strumpbyxor. galet.. ni är galna! loveu. somnade inte förrän halv 2 igår så nu kan jag vara vaken hela natten idag, för det ska jag. Ikväll ska vi på lokalfest, deja vu och det ska bli kul, får vi hoppas.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0