Min bästa vän


jag hoppar "dag 6" den var så hemsk. Inget jag sitter och tänker på diräkt.
Nu ska jag skriva om min bästa vän, jag måste faktiskt skriva om underbara Lovisa Mård, aka Loco, lojsan, Lo ja va fan som helst
Lovisa är en blond brud på ynka 15 år (stackarn fyller den 20dec), har kännt henne i en evighet. Eller iaf väldigt bra kontakt sedan 6an. Vad finns att säga, hon är typ den bästa som finns. Jag och olivia ser henne som vår syster liksom. haha, det här låter som en töntig kärleksförklaring till "min bästa vän" på lunarstorm.. men iaf hur mycket vi varit med om tsm. för det första gått samma skola i 10 år, Portugal i sommras som va ngt av det bästa jag varit med om, eller västervik som var så underbart jävla kul, ortner, jesper och osten. alla filmkvällar, alla cheezeballs vi ätit, alla grosvad/finspångsdagar, all time low, alla bad/cykelturer till paradiset, söndagsmys, mutti, adamsglassreceptkvällar, DHWnätter, kan sitta o pladdra upp massor i ååår. jaja, finns inte mycket meer att säga, you're the best, loveu
skulle egentligen sätta in ett bildkollage, blev för många bilder hahah


Kommentarer
Postat av: lovisa

awwww men lilla älskade du!! fällde några tårar, det måste jag erkänna. i love you, du är bäst <3



ta mig i prutten"- minnet också<33

2010-12-09 @ 19:11:25
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tycker du man ska ha för vinterskor ?

2010-12-09 @ 22:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0