jag är inte död

nej det är jag inte, har bara inte rört datorn på ca 5 dagar. däni! har sovit och pluggat, mest sovit. har hänt en del också som har gjort så jag tappat lusten o leva ens en gång. ja, mycket har hänt på ynka en vecka så att säga. många tårar, jobbiga nätter. Idag var min dennis här och gjorde mig på bra humör, loveu. 20 minusgrader för övrigt, frusna ben och fötter. Ändå mysigt med den tända brasan varje dag när man kommer hem, plugga i soffan och vara sådär mysigt varm för att sedan sakta somna. underbart

carolisen und dennizeen


Kommentarer
Postat av: lovisa

saknar det jättejättemkt <3

2010-12-01 @ 20:59:55
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0