Hela människan


snygga va? hängde lite på netto..

och köpte lite livsmedel på ICA...

lite besviken på sortimentet på hela människan faktiskt..


YEEeeeeaaahhhh...
jaha, stressig dag? njaa.. imorgon kommer nog bli värre. dagen före THE day typ då allt ska vara fixat och klart. Idag tog jag halv 4 bussen in till eneby och mötte sanna och tessi där, vi gick ner till "Hela människan" och kollade runt lite. Hittade dock ingenting, tessi fann både ett halsband och en mycket fin jacka. Vi bestämde oss för att åka till erikshjälpen ist, men kom på att det skulle vi inte hinna så vi tog myrorna istället. haha (vi va på secondhand humör idag) hittade ingenting där heller. så vi gick till stan, jag och sanna hittade en fin gråstickad poncho som vi delar på nu. och lite annat smått och gott.. jag och tessi har precis hängt i resecentrums väntsal i en timma och väntat på en buss som aldrig kom haha! nu ska jag och olivia se social network (sorry micke, kunde inte hålla mig) haha!


Kommentarer
Postat av: sanna

hahhaha, köpte livsmedel.. :')

2010-12-29 @ 21:55:14
URL: http://echelon.webblogg.se/
Postat av: micke

Fyfaan...

2011-01-01 @ 21:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0