He can get the knock out ,






här va några bilder från i fredags hemma hos olwan! sjukt nice. bilderna tog jag från Bella och Olivia.
Nu är det roliga slut och dags för allvaret, jag började skolan i torsdags förra veckan för er som inte visste. Men det är imorgon det riktigta börjar om man säger så. Lite spännt känns det faktiskt. Nu har jag bestämt mig för att ta mig i kragen! jag ska börja träna 2 dagar i veckan, plugga stenhårt, och sluta lata mig. Och jag ska hålla mig till det! Igår träffade jag tjejerna och dennis på stan, gick runt lite på marknaden och hittade mina älskade brända mandlar :') åkte hem tidigt till lovisa och kollade på changeling, sjukt bra film!

Nu ska jag läsa klart lärarhandboken vi fick i uppgift o läsa tills imorgon..
btw; börjar 11:45 varje måndag framöver! sköönt. slutar väl ngn gång vid 2 antar jag? och då ska jag träffa dennis. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0