i dont miss you, just hwo you used to be

you got to find someone new, i really hope you do. ¨

jaa, ja vet att jag har varit taskigt uppdaterad..
anledningen till det är att ja har haft så mycket plugg.
so inlämning om versailles freden, svenska uppgift om American History X.
som jag för övrigt fick MVG på  hoho. ja blev ju inte liite glaad :D
och sen har vi ju engelskan, franskan och även matte prov som man borde plugga extra på.
nu har vi fått en ny so uppgift . ett hemprov om WW2 .  ajaa.
har iallafall haft en mysig helg,  spenderades med Lovisa, my och hannah hemma hos my.
blev lite film och massa annat kul ! :D   och sen kom även affe och nisse och var med en stund.
på söndagen vaknade vi hemma hos my och ja, lovisa och olivia åkte till scandic och
fixa med deras praoplatser.  tog bussen hem och vid halv 5 kom Marcus till mig och olivia.
vi typ snacka lite och satt vid datan,  sen vid 7 gick ja på youga (a)
och sen var det ensam mamma söker. bästa  hahahah :D 

idag började man 08.00 som vanligt typ ..  
massa lektioner fast måste bara säga att andra världskriget är jäkligt intressant :o
slutade tidigt, stack till mormor och pluggade matte och åt.  sen gick ja o vaccinera mig.
gick bra ! :)  och sen max med mamma och olivia. nu ska jag plugga matte..
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0