grattis till mig

kom precis hem från grek resturangen Akropolis.
åt sovlaki och vitlöksbröd med massa tsatziki de gillar vi!!

min 15årsdag har väl varit lite annorlundare än vad den brukar vara.
har alltid suttit hemma o glott framför dataskärmen eller tv;n
mamma har alltid kommit hem vid 6 och pappa har alltid varit
i västervik. men i år var han faktiskt hemma för en gång skull :D
(dessvärre med ett dåligt humör) -.- aja, sov ju som sagt hos lovisa igår. vi kollade på
film och somnade vid 24.00 sen vaknade vi runt halv 10 för pappa skulle hämta oss
o vi skulle kolla dator på media markt. ja hitta en på dirr!!
hade velat åka in till eneby idag men känner att de inte är ngn idé nu klockan är typ för mkt.
så nu blir det väl bara o softa lite. 

imorgon kommer nog Charlotte&maybe hennes syster.
ska bli kul o få träffa dom igen, se om dom har förändrats ngt sen
förra året. och sen på lördag blir det släktfest, fira mig&olivia :D

Kommentarer
Postat av: olivia ♥

min väska ='((

2009-10-29 @ 10:51:22
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/
Postat av: pebbles

gratttis :)

2009-10-30 @ 03:18:46
URL: http://obrien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0