new year's eve tomorrow!

20:46
nyårsafton imorgon och jag är fett taggad! :D idag var det riktigt kul, var med lovisa en stund vid lunchtiden vi taggade inför nyår och fixa lite musik och så. fan lovisa krya! :/  klockan 16.00 tog jag och olivia 412 in till stan för att se Erik grönwall och Calle kristiansson. mötte kajsa, sofia och ida dom stod längst fram! Dom var sjukt bra och lite pinsamt att erik tog fram sin mick just till mig av alla och så sjöng ja haha. kan inte låtit så jätte bra :D bästa erik <3 där var också jenny, alice och julia =)  vi gick till mc och träffade my, hannah och tilda. sen tog jag, jenny, olivia, alice och ida en fika i kupolen och sen sprang jag ner till HM och köpte ett par svarta strumpbyxor till imorgon. tog 6 bussen hem och nu är jag sjukt jävla taggad. kommer bli bäst imorgon får vi hoppas!

GÅTT NYTT ÅR!!

vad ska ni göra imorgon? :D


Kommentarer
Postat av: h

sv; neeej, din va mkt snyggare! ;o :)

2009-12-30 @ 21:20:38
URL: http://fattigamiljonarer.blogg.se/
Postat av: nathalieh

fin blogg.

kolla gärna in min, kram :)

2009-12-30 @ 23:18:32
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0